Nooooooooo!

WickedNET National Major League Association of Sports
James
 
Posts: 214
Joined: Thu Jan 13, 2005 6:12 pm

Nooooooooo!

Postby James on Wed Oct 06, 2010 5:22 pm

Good bye Randy Moss...... :( We'll miss you. There goes New England's season. GG. Minnesota fans congrats. Brett Favre, Adrian Peterson, and now Randy Moss. You now have most of the NFL's greatest players. Don't blow it.

HangOver
Elite Member
Elite Member
 
Posts: 6594
Joined: Wed Dec 31, 1969 8:00 pm
Location: Delray Beach

Re: Nooooooooo!

Postby HangOver on Wed Oct 06, 2010 6:26 pm

yeah this sucks. i have wes welker on one of my ff teams. with moss gone, welker is gonna get all the defensive focus and he's gonna get shut down now.

buzz
Site Admin
Site Admin
 
Posts: 6307
Joined: Fri Nov 08, 2002 2:01 am
Location: Omicron Percei 8 .gif

Re: Nooooooooo!

Postby buzz on Wed Oct 06, 2010 6:34 pm

http://www.nooooooooooooooo.com/

Anywho, now that Brandon Tate is in the starting lineup, his stats should pickup nicely for FF.. wooo?

-PC-Taishar
Elite Member
Elite Member
 
Posts: 2724
Joined: Wed Dec 31, 1969 8:00 pm
Location: Camp Pendleton, CA

Re: Nooooooooo!

Postby -PC-Taishar on Thu Oct 07, 2010 10:49 am

An even bigger nooooooo. I put vick in over Drew Brees this week and he gets waxed. Back to Kolb for the Eagles it would appear. And yet another NOOOOOOO top rated kicker Garret Hartley WTF!!!!!!

Free tip for any who want it. Check out Tony Scheffler Detroit's tight end. Puttin up great numbers for a TE and I guarantee nobody has him...except maybe robb.

HangOver
Elite Member
Elite Member
 
Posts: 6594
Joined: Wed Dec 31, 1969 8:00 pm
Location: Delray Beach

Re: Nooooooooo!

Postby HangOver on Thu Oct 07, 2010 10:59 am

-PC-Taishar wrote:An even bigger nooooooo. I put vick in over Drew Brees this week and he gets waxed. Back to Kolb for the Eagles it would appear. And yet another NOOOOOOO top rated kicker Garret Hartley WTF!!!!!!

Free tip for any who want it. Check out Tony Scheffler Detroit's tight end. Puttin up great numbers for a TE and I guarantee nobody has him...except maybe robb.

lol

HangOver
Elite Member
Elite Member
 
Posts: 6594
Joined: Wed Dec 31, 1969 8:00 pm
Location: Delray Beach

Re: Nooooooooo!

Postby HangOver on Thu Oct 07, 2010 11:07 am

i just grabbed him for my backup. my previous backup wasn't doing shit.

buzz
Site Admin
Site Admin
 
Posts: 6307
Joined: Fri Nov 08, 2002 2:01 am
Location: Omicron Percei 8 .gif

Re: Nooooooooo!

Postby buzz on Thu Oct 07, 2010 6:39 pm

Sounds like a good pickup, sucks he's injured and likely out this Sunday .. I grabbed him anyway in one of my leagues as a backup.

HangOver
Elite Member
Elite Member
 
Posts: 6594
Joined: Wed Dec 31, 1969 8:00 pm
Location: Delray Beach

Re: Nooooooooo!

Postby HangOver on Thu Oct 07, 2010 8:11 pm

not like it's gonna make much of a difference for me this year. i'm 0-4 in both my leagues lol.

James
 
Posts: 214
Joined: Thu Jan 13, 2005 6:12 pm

Re: Nooooooooo!

Postby James on Fri Oct 08, 2010 3:03 pm

lol love the Nooooooo! button.


Return to Sports

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron